Nytt År - Nya Möjligheter

Ett nytt år har börjat - 2013 är här!
 
I år ska jag:
 
Med hjälp av Emelie Ohlssons hjälp lämna auto-läget på kameran,
och bli en bättre fotograf!!

(Säg till om du är sugen på att vara modell)

Fortsätta träna och se till att det blir en del av mitt liv!
kunna springa 10 kilometer!
kunna göra 5 chin-ups/pull-ups!
lära mig dansa Lindy Hop!




 
Plocka fram gitarren och börja spela och sjunga mer!





Ta vara på alla stunder med mina härliga ungar!
Visa dem att de är det viktigaste jag har!!





Sova fler timmar per dygn!
Läsa fler böcker!
 
 

Det får bli detta till en början! 
Har jag glömt nåt viktigt?!
Vad har ni för planer för det nya året?


Önskar alla ett Gott Nytt År!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne Häggkvist

Spännande med foograferingen, när blir det?
Jag kan modella i en skog i skåne. :)

jag ska ska också prenta ner lite mål!
det får bli i veckan!

Gott nytt år vännen

2013-01-06 @ 13:36:59
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart/
Postat av: Sofie

Härliga mål!:-)
Vi kan springa milen ihop sen!:-)

2013-01-07 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0