Julen är slut

 
Julen kastade vi ut redan för en vecka sedan! Det är mysigt när den är här, men också skönt när den åker ut!
Nu är det vårstämning i vårt kök, med rosa och tulpaner. Jag är väl medveten om att våren är rätt långt bort, och jag vill faktiskt ha riktig vinter först, men lite vår kan vi ju ha här inne!
 
Idag är Ingrid och jag hemma, det är stängt på hennes förskola. Vi lyxar med frukost i soffan och barnprogram på tv:n. Storebror har vi lämnat på skolan och han ska inte hem förrän vid halv två. 
 
Snart får jag väl resa mig från soffan och passa på att använda hemmadagen till något vettigt också! Jag har en tvätt i maskinen, ska vika det som redan hänger. badrummet och lilla toaletten skulle behöva fräschas till och sen tänkte jag göra ny matlista för kommande veckor! Det är så smidigt att gå efter, då vet man vad som ska lagas och vad som behöver handlas in. Jag tänkte dessutom vara så smart att jag väntar till posten varit här så att jag kan se om det finns några bra erbjudande i Butikerna här. Inte illa va?! 
 
Jag tror att dagen även ska få bjuda på lite bakning! Ingrid har länge velat hjälpa mig att baka muffins, så det får det nog bli! Då blir hon glad!! 
 
Nu smiter jag iväg och städar 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så fi-i-i-nt du har gjort!!!

2013-01-14 @ 17:20:52
Postat av: Adina

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg! :)

2013-01-15 @ 16:30:48
URL: http://nattstad.se/adinaas
Postat av: Anonym

Använd matpriskollen.se så slipper du vänta på posten :) Finns som app också, spara upp dina butiker och få en enklare överblick än med alla reklamblad...

2013-01-18 @ 16:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0