Årets första träning

Idag var det äntligen dags!
Jag kom ur banan lite iom min julledighet!
Jag och familjen behövde nog den ledigheten, vi tog verkligen vara på den!
 
Nu känner jag dock att jag åter har ork och energi och lust att gå på det igen!
Mitt mål är att träning ska bli en viktig del av min vardag!

Idag hämtade Sabina upp mig och vi åkte bort till gymmet och ställde oss på vars ett band.
Vi bestämde 30 minuter!
Jag började med gångintervaller och efter 1 km bestämde jag mig för att springa nästa kilometer!
Sagt och gjort, jag fixade det!! Känns skitbra!
1 km är kanske inte så mycket för nån annan, men för mig som är total nybörjare på löpning så känns det grymt!!
 
Innan sommaren ska jag klara fem och innan året är slut satsar jag på tio! Hejja mig!


Efter våra minuter på bandet körde vi lite styrka på maskinerna inne på tjejgymmet! Efter totalt en timme på plats kände vi oss nöjda för den här gången! Jag börjar hellre lugnt än tvärtom!
Nu satsar vi på tisdagkväll för nästa pass!


Kommentarer
Postat av: Ville

Bra jobbat Ida!!!! Kör på!

2013-01-13 @ 15:46:21
Postat av: Sara

Heja Ida!
Mitt mål är också att komma igång i veckan. Sen är det stadsloppet i juni som är målet. Får se om kroppen och orken håller.... Men nu tusan, nu kör vi Ida!

Kram på dig!

2013-01-14 @ 08:39:53
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0