7 år!

Om en vecka fyller denna killen 7 år!
Kan inte riktigt förstå att han är så stor "redan"!
Han är min och så himla fin!
 
 
Jag har nyss intervjuat honom! Ganska kul!
Här har ni frågorna, jag googlade mig fram till några olika!

Intervju! 

Vad tycker du är roligast i livet?

Vad skulle du köpt om du kunde köpa vad som helst i världen, och fick köpa tre saker?

Vad skulle du gjort om du var helt ensam i ett rum och vill bli jätteglad?

Vilka drömmar önskar du ska bli verklighet när du blir vuxen?

Hur är det att flyga utan flygplan eller helikopter?

Hur vet man att man är kär?

Vad är det modigaste du hört någon göra?

Vad gör änglar?

Vilken saga skulle du vilja vara med i?

Vad är det roligaste du gjort idag?

Vad händer när man dör?

Vad skulle du vilja lära dig som du inte kan lära dig i skolan?

Om du fick välja något som mamma och pappa skulle sluta med, vad skulle det vara?

Vad tycker du är de fem bästa sakerna med mamma och pappa?

Hur skulle du bygga en spökfälla ifall du skulle fånga ett spöke?

Vad är din favorit-frukost/grönsak/leksak/bok/restaurang/tvprogram/djur?

Om du kunde byta namn, vad skulle du byta till?

Vad älskar du med Ingrid/mamma/pappa?

Vart vill du på semester?

Vad önskar du för detta året?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0