Femte dagen i "Mina sex veckor med Lars"

Hej hej!!

Det här går ju hur bra som helst!
Jag tycker att det är jätteroligt!
 
Varje dag ska jag och de andra som är med i gruppen rapportera vad vi har ätit under dagen, och så ska vi skriva tre saker som vi är nöjda med från dagen som gått. Något som har med kost och träning att göra!
Hittills har jag fått väldigt peppande kommentarer och jag känner mig så löjligt glad när jag läser dem!
Jag känner mig precis så bra och grym som jag får höra i vår lilla hemliga grupp på facebook!! :)
 
Jag har ätit precis som jag ska hela veckan, och inget utöver det!!!
 
*nöjd*
 
I tisdags blev det kyckling, quinoa och grönsaker till lunch på jobbet!

 
 
Och veckans träning hittills har blivit:
 
Måndag, 30 minuter gångintervaller i skogen.
Tisdag, 30 minuter gång på löpbandet.
Onsdag, vila
Torsdag, 40 minuter gångintervaller på löpbandet!
Fredag, 45 minuter gångintervaller på löpbandet!
 
Ser inte så illa ut va!!?
Dessutom gjordes torsdagsträningen kl sex på morgonen innan jobbet!


 
Sabina och jag hade sagt att vi skulle köra 30 minuter på bandet idag, när den tiden gått kände vi att vi kunde köra tio till. Men när tiden stod på 40 minuter så stod kalorierna på 270 och jag fick för mig att jag var tvungen att ha över 300, så jag körde på ett par minuter till! Hade kunnat stå längre, men det får bli nästa gång!!

Idag och igår körde jag med egen musik i lurarna, och det är jättestor skillnad på hur man känner att man orkar och hur peppad man blir!! Så det kommer jag att fortsätta med! Får utöka min playlist lite bara, så att det inte blir för enformigt! Har ni några tips på sköna peppande snabba låtar??!


Nu får det vara slut för idag! Återkommer!!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Ett ord: Stolt!

2012-11-10 @ 10:51:38
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: Dorpan

Vad härligt att det hår så bra! Ja kämpa på bara!!!:))

2012-11-12 @ 07:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0