Ev vecka av sex avklarad!!

Ja då var det söndag!! 
En hel vecka avklarad! av "Mina sex veckor med Lars"!
 
Jag känner mig så himla nöjd, så stolt!! 

Jag gör det!! Jag klarar det!! Jag tycker att det är kul!!

Idag firade vi Fars Dag hemma hos mina föräldrar, alla syskon var med!
Det bjöds på kalkonmiddag, jag åt bara kalkon och sallad och drack vatten!!
Jag tog inget ur godisskålarna!!
När fikat dukades fram fanns det kladdkaka, glass, grädde och fruktsallad att välja på!
Fruktsalladen hade mamma gjort med tanke på mig - snällt!!
Jag åt bara fruktsallad!!!!!


Fan vad bra jag är!!!!

Började för övrigt dagen med ett pass på bandet, med Sabina!!

Just Do It!!!
 
 
Det blev många utropstecken idag, men det bjuder jag på ;)
 
Imorgon är det backträning som gäller, så nu ska jag bara hitta en bra backe också!
 
Ha en skön kväll :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Heja heja Ida! Va duktig du är! Kram

2012-12-17 @ 19:25:06
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0