Dag två på "Mina sex veckor med Lars"

Nu sitter jag här på jobbet och har rast! Har precis ätit min medhavda lunch, grillad kyckling, quinoa, och grönsaker! Supergott! Skulle lätt kunna äta det varje dag...

Första dagen var alltså igår, den gick enligt planerna och det är jag så nöjd med!
Jag hade förberett mat dagen innan som jag kunde ha med till jobbet! På min rast gick jag mina intervaller ute i skogen, trots att det regnade!! Dessutom GICK jag till affären på kvällen! Tack Oskar för den!! :)
Det enda som var svårt var att få i mig/hinna äta upp mitt förmiddagsmellanmål. Jag är ju i barngrupp hela förmiddagen och har bara en halvtimmes rast per dag, den halvtimmen måste jag använda till att äta min lunch!
Jag måste hitta nåt annat jag kan ha som mellanmål, för keso och frukt tar för lång tid för mig att äta! Men det känns som ett litet problem ;)
 
Ikväll blir det gymmet med Sabina! Ser fram emot det, en timme på bandet!
Ska se om jag vågar prova roddmaskinen också, för den ska ju snart användas enligt Lars program!
 
Nu är rasten redan slut och jag måste ut och släppa in alla mina barn och se till att de får lite lunch i magen de också! Bara 2½ timme kvar tills det är dags att gå hem!

Ha en fin dag!! Hoppas solen lyser på er också!

Kommentarer
Postat av: Dorpan

Proteinshake som mellis?

2012-11-06 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0