Vi hade i alla fall tur med vädret...

Denna dag kommer ju inte att gå till historien som den bästa iaf!!

Vaknade med grym huvudvärk och ont i nacken!
Åkte till jobbet och hoppades på att det skulle bli bättre!
Det blev bättre tack och lov!

Men jag har ont i halsen! :(


Dagen hittills har varit... ja... lite besvärlig!! Lite sur och gnällig och arg!!


Jag hade hellre följt med min familj på deras upptåg idag kan jag ju säga!

Men men... det låter rätt lugnt utifrån nu så jag hoppas att resten av eftermiddagen ska funka smidigt!

Och så hoppas jag att det inte är lika sura miner hemma ikväll som det var igår för då tjuter jag nog!

Det orkar jag inte idag...

Men som sagt, vi har iaf tur med vädret!! Varmt och soligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kram på DIG!

2012-05-22 @ 08:29:51
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0