ÄLSKAR glee

Denna serie har fått mig fast!!
Sjukt bra och ett verkligt glädjepiller!

Följer ni?
Om inte så börja se det!

Det är ren glädje!!!
Kärlek!
Romantik!!
(älskar romantik)
Sång och dans!!

Musiken är grym!

Jag laddade min spellista med ett gäng låtar med bra tempo,
för min promenad i skogen idag!
Jag ville bara sjunga högt, dansa fram!
Jag hade ett stort leende på läpparna och kände ett sånt lyckorus!
(jag blev dock lite hämmad av att spåret var välfyllt idag...)

;)



Alla sjunger så bra och är så sjukt snygga!!
Jag blir inspirerad!!

Känner att jag på något sätt måste ta upp sången igen,
för jag känner att jag verkligen saknar det!

Vill dansa också...

Visserligen gick jag estetisk på gymnasiet...
men det var ju långt ifrån det här!
Önskar att det hade funnits en Glee-club på min skola! ;)




Känner du dig lite depp så dra igång några avsnitt eller spela några låtar på Spotify!
Det funkar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0