Stranden nästa!

Nu sitter jag på jobbet igen!
Har just ätit min medhavda matlåda och känner mig mätt och laddad för ett par timmars jobb till!

Jag antar att vi går ut med kidsen i eftermiddag också!
Får se om den lovade värmen hittar hit!
När klockan slår fyra så är det dags att packa ihop sig!

Då ska jag och mina kollegor åka på gemenskapsaktivitet!
Vi ska åka till Hörby och sola oss lite!

På badhuset där har dom nämligen det här!!

Solrum med sandstrand

Slå dig ner i en solstol och känn sanden mellan tårna
medan du lyssnar till vågornas brus och fåglarnas sång.

Solen går upp och det blir varmt.
Efter 45 minuter kommer solnedgången och du går hem som en ny lugnare människa. V serverar nåt uppfriskande medan du bara slappnar av och hämtar ny energi.



Det är vad de skriver på sin hemsida!
Låter spännande!



Ikväll när jag kommer hem ska jag sätta mig ner med dagens uppgifter i HGD!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det där får du berätta mer om sen, när du provat!:)

2012-03-22 @ 15:46:03
Postat av: Susanne

Hoppas det var lyckat tripp för er!

2012-03-22 @ 22:13:27
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0