Semesterbilder

Jag lovade ju för ett tag sen att jag skulle visa lite bilder från vår semester!
Nu har de efterfrågats så jag känner att jag får visa min goda vilja och lägga upp några ;)

Vi åkte som sagt först till Emil och Maria, 30 årsfest hos Susanne, snabbvisit hos svärmor, ett par dagar i Lappland och sen ett stopp hos svärmor igen!



Susannes 30 årsfest!!

Susanne hade ansiktsmask som tema på sin fest! Bara för att förtydliga att vi inte brukar springa runt sådär i vanliga fall! Det var mycket trevligt folk och otroligt god mat, snyggt upplagt och det fanns många små trevliga tankar kring kvällen. Vissa saker hanns med andra inte, men så är det ju! Huvudsaken är att alla har kul!!
(lånade några bilder från Malin)



Lappland!!



Hos svärmor!!!



Hos svärmor firade vi barnens födelsedagar tillsammans med kusinen!
Det blev presenter, fika och pulkaåkning!
På kvällen såklart Melodifestival och vallning av skidor!!
På hemvägen blev Ingrid dålig...




En glad Oskar efter att ha genomfört Rallarloppet!!
Vi tog stolta emot honom vid bilen när han var färdig!!
Starkt jobbat!!


Gissa om det var skönt att komma hem efter den resan!!?
En lång resa både i tid och avstånd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0