Positiva tankar

Idag hade det varit lättare att lägga sig och dra täcket över huvudet!
Barnen är sjuka och jag håller nog på att få nåt... virus?! Det är det ju alltid..

Men jag ska inte låta mig falla ner!

Jag har försökt få i barnen nåt att äta, men ingen av dem var så väldigt sugen på mat! Får plocka fram lite glass sen! Det brukar ju alltid gå ner och det är tillåtet när man är dålig!

Jag har dock tvingat i mig själv lite att äta, har heller ingen matlust, men det är inte bra att hoppa över mat och bli dödshungrig sen. Det är då som det stora SUGET sätter in och det vill jag inte vara med om!

Jag har ju 100 grymma dagar att se fram emot, och jag har ju redan några grymma veckor bakom mig! Det vore ju synd och skam att återigen förstöra!!
Det kommer inte att hända!

Jag sitter återigen och funderar på årets balkong!
Det har ju varit så vårigt väder här, så jag blir sugen på att fixa till!
Just nu är vår balkong inte så inspirerande, mest förvaring...

På lördag drar jag till Gekås i Ullared - hoppas på att hitta nåt kul där!

Hittade en bild på hur Wilmer och jag fick fixarlust på dåvarande balkongen för två år sedan! Vi städade och planterade blommor i krukor! Det blev så fint så!
Vi har en likadan balkong nu, men med ett annat läge och så är vi fler som ska få plats att sitta! Jag är sugen på någon form av bänk eller soffa...

Har du balkong och hur inreder du den i år iaf?!

Jag vill ju gärna odla något också, nåt som en med ogröna fingrar (läs jag) kan hålla vid liv!

Nog pratat, här kommer bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0