Min strategi - HGD

Jag fortsätter att äta som jag gjort i ett par veckor nu - LCHF - och jag planerar maten vecka för vecka!

Jag har med matlådor till jobbet för att själv kunna bestämma vad jag ska stoppa i mig! (Jobbar på förskola)

Jag sätter mig varje helg med min sambo och planerar kommande veckas träningstillfällen!
Det blir pussel när man är två som vill ha tiden och det jobbas olika tider och det finns två barn med i bilden! Men vi är båda med på HGD och vi är båda på väg åt samma håll och vill båda att den andre ska lyckas!! 


Jag ser inga hinder!!


Jag tar före-bilder och mått som sen ska jämföras med bilder som tas efter hundra dagar! Såklart även vikt och fettprocent!

Jag kommer att hänga i gruppen på facebook och jag kommer att läsa andra deltagares bloggar för att hålla peppen uppe! Jag kommer också att blogga själv av samma anledning!

Jag kommer att bolla mycket med Sambo och Suss och förmodligen kommer vi att ha lite utmaningar oss emellan! Vet också att vi kommer att stötta och pusha varandra mot våra olika mål!!

Jag kommer att göra upp delmål på vägen mot det stora målet och jag kommer att belöna mig själv när jag når dem! Återkommer med mina delmål! 



"This is my life, my friend, and this is my time to stand"




Kommentarer
Postat av: suss från mobilen

:-)

2012-03-20 @ 17:04:32
Postat av: Dorpan

hejja!

2012-03-20 @ 18:05:57
URL: http://dorpans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0