Lördagmorgon!

Barnen och jag är ensamma idag, O är i Göteborg och jobbar idag.
Vi fick sova ganska länge... gick upp strax efter åtta!
Lagom tycker jag när man har barn!

Barnen har kollat på TV en stund och jag har betalat räkningar,
funderat på semester och skrivit schema!
Rättvis fördelning?!

Vilka veckor ska ni vara lediga i sommar? Och vad ska ni göra?
Det hade ju varit kul om man kunde göra nåt kul tillsammans med någon :)

Nu blir det frukost!
Till mig serveras det Finn Crisp med skinka och ost och ett stort glas kallt vatten!
Så ska jag väl hålla mig till lunch!! Funderar på att laga nåt riktigt gott! ;)

Efter frukost så ska jag städa och greja lite!
Hoppas det blir varmare snart så att vi kan göra fint på balkongen också!

I eftermiddag ska vi åka ut till mina föräldrar på kalas!

Dagen är fullbokad kan man säga :)


Vad gör ni idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0