Kvällsdansen!

I vår familj är det lite tradition att spela hög musik i köket om kvällarna!
Allas önskningar spelas! (Mycket Melodifestival just nu!)
Det ska dansas runt - helst lite fånigt och med känsla!
Man får gärna spela också - på allt som gör ljud ifrån sig!
Jag behöver väl inte säga att det ska skrattas mycket också!?

Barnen älskar detta!!

Vi med!!

Jag undrar dock vad grannarna tänker?

Vi har ett stoooort köksfönster och vi rullar såklart inte ner rullgardinen!
Alla i huset mitt över har släckt, typ jämt!
Jag slår vad om att de sitter där bakom sina gardiner och tjuvkikar på oss när vi larvar oss!

Men vet ni vad!? Vi bjuder på det!!

Säg till om ni vill vara med! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Dansa loss fina! Härligt med dans, det är frigörande!!!! Är du med Canon? Ska du hitta på i helgen? Kram

2012-03-08 @ 07:04:35
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: O

Haha...

Var lite orolig att jag skulle hitta någon youtube-film här...

Tur det bara var bilder ;)

2012-03-08 @ 11:07:44
URL: http://motfinalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0