Helgen närmar sig!

Tänk vad tiden går fort!
Idag är det 1 mars!
Våren börjar visa sig här i Skåne! (hoppas det håller i sig....)


Veckan har snart sin sista arbetsdag och det är dags för helg igen!

När måndagen börjar känns det alltid som att det är evigheter tills det ska bli helg igen, men sen helt plötsligt så är den där!!

Denna helgen kommer jag och barnen att vara själva, då mannen i huset ska åka uppåt i landet för att köra Vasaloppet! Så är det tänkt iaf... vi hoppas att han kryar på sig ordentligt tills på söndag, att förkylningen som har börjat visa sig ska vända och försvinna!! Det vore så himla trist annars!!
Alla tummar hålls!!!

Vi har bokat in en liten träff på lördag förmiddag med min kära gamla vän och hennes två flickor! Det ser vi fram emot, ska bli trevligt!!

Sen blir det nog en tur hem till mina föräldrar! Mamma ska få demonstrera symaskinen för mig, så att jag kan ta med den hem och kanske åstadkomma något vackert sen en dag! :)

Jag är också sugen på att åka ner till Lund på lördag kväll för att lyssna på lillebrorsan som ska spela med bandet! Men jag vill inte dra dit själv... känns sådär att vandra runt mitt i natten ensam...
Någon som känner sig manad att följa med??

LCHF-smoothie som intages till frukost allt som oftast!


Det går skitbra för mig med LCHF! Fan vad stolt och nöjd jag är!! 
Har fått en del kommentarer på jobbet om att det börjar synas att jag sjunker i omfång! Haha!
Härligt!!
Jag har avvikt från min kostplan ett par gånger, men håller mig ändå på mattan! Det är en underbar känsla att känna att man har kontroll!!
Jag är bara två kilo från mitt första delmål! När det är avklarat så ska jag belöna mig själv med en stoooor fet godispåse!! Nä jag skoja bara, det blir ett besök hos massören!! Här ska inte fördärvas något på min väg neråt!

Ett utdrag ur min Motivationsbok!



Nu ska jag nog pyssla ihop en liten grej, sen kanske det är dags att knoppa in så jag jag orkar med den sista arbetsdagen och sedan det obligatoriska fredagsmyset med familjen!

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att det går bra för dig! Kämpa på. Massage- det var en väldigt bra belöning. Har du fler tips på sådant? Jag lät bli att belöna mig när jag nådde mitt första mål för att jag inte kom på något bra. Tokigt. Hoppas det går fortsatt bra för dig :)

2012-03-02 @ 08:19:22
URL: http://frokenfie.blogg.se/
Postat av: Marianne

Härligt att du hittat något som du trivs med för att nå ditt mål!! För det går inte att plåga sig till något. Hoppas Oskar kan åka vasaloppet. Ska bli skoj att följa dem båda två via sms. Spännande! Hoppas ni får en härlig helg! Vi åker till husvagnen, ska bli toppenväder är de sagt så vi ska njuta och sola!! Kramar

2012-03-02 @ 10:28:59
Postat av: Dorpan

Låter ju döhärligt med minskning av omfång!

2012-03-04 @ 21:48:22
URL: http://dorpans.blogspot.com
Postat av: Dorpan

Härligt med minskning av omfång. kram

2012-03-04 @ 21:49:23
URL: http://dorpans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0