Halvtid!

Nu sitter jag på jobbet och har rast!
Har precis ätit min medhavda lunch, det smakade otroligt bra!
Jag sitter och funderar på vad jag ska ordna för lyxig matlåda imorgon...
Såg nämligen att det serverades ärtsoppa här!!!
Det gillas inte av mig!

Vi började dagen här med lite gympa för barnen - även för personalen!
Det blev lite svettigt så sen fick vi gå ut i det fina vädret och lufta oss lite!

Det är otroligt vackert vårväder, om än liiite för kyligt!

Jag hör nu att kidsen är på väg ut igen, så det blir några timmar till i solen idag!
Topp!!

Jag undrar vad familjen där hemma har för sig?
Kanske ska slå en signal och kolla!

Funderar fortfarande på min balkong...
Och på en tripp till shoppingparadiset! :)

Stämplar ut för den här gången!


Fridens liljor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0