Drömmen...


Har suttit och kollat lite olika bloggar ikväll!
Några av dem har haft en massa underbara semesterbilder!

Jag blir väldigt sugen på att åka iväg!

Vart?

Jag vet inte - överallt!!


I slutet på April ska jag iaf på en liten semester!
Då drar Oskar och jag på en weekendresa till Oslo!
Vi ska gå på We Love The 90´s på Telenor Arena!
Bland annat!
Vi ska ju även hinna med Peppes Pizza och några andra av "våra" ställen!

Jag ser så mycket fram emot det!! Semester! Bara vi två!
I staden där allt började!

Dessutom så ska det bli hur kul som helst att få se E-Type och de andra...
Men speciellt E-Type!! :)

Iaf så när jag satt och kollade på alla andras semesterbilder, så blev jag sugen på att kolla på mina egna...

Oskar och jag var ju i USA 2009. Hittade denna bilden...




Det var en fin resa!





Kommentarer
Postat av: O

Ja :)

MYS!

2012-03-12 @ 23:24:05
URL: http://motfinalivet.blogspot.com
Postat av: Sofie

Du ska ju till NY 28 mars ;)

2012-03-13 @ 10:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0