Bestyr!

God morgon god morgon!

Idag, denna lediga lördag, vaknade jag kl sju!
Det gör inte så mycket! 
Sitter i soffan med Ingrid och har det bra!

Genom att vakna så här tidigt så har jag tid med lite slapp innan det är dags att  ta itu med dagens alla bestyr!

Det är ju så att hemmet behövs snyggas till!
Idag kommer ju Susanne på besök och imorgon är det kalas!

Jag ska strax vika lite tvätt så att jag kan hänga upp lite nytt för torkning!
Sedan är det badrummen som ska städas, sängar som ska bäddas och lite annat fix!

Frukost och lunch ska ju också göras! Det förstnämnda får nog bli snarast, då det kurrar i våra magar redan!

Jag tänkte att jag skulle hinna med en runda på stan med, för att fixa en present!

I eftermiddag, när Susanne kommit så ska vi ut och röra på oss! Det ska bli så skönt!
Roligt att ha sällskap i skogen!

När vi kommer hem så får vi duscha och göra oss iordnig för kvällen!
Då ska det lagas god mat och kollas på finalen i Mellon!! Såklart!!

Vad ska ni göra idag?
Och om det blir Mello... vem hoppas ni vinner?

Ha det fint!!

Så himla gott detta såg ut!

Längtar efter sommaren!!



Kommentarer
Postat av: Sara

samma här, 06.58 " Mamma, ebbe sovit gott nu" jahapp....då var det bara att gå upp då haha Ljuva morgon!



Vad mysigt med Suss-besök! Ni får ha det riktigt kul nu i helgen!



Kram!

2012-03-10 @ 08:50:43
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0