Sköna söndag!

Så, då var det söndag igen! Sista dagen på helgen!

Ingrid och jag har vikt lite tvätt och nu tittar vi på "Hachiko - en vän för livet!"
Har ni inte sett den så gör det!!
En fin film, och till Ingrids stora förtjusning så handlar den om en hund :)

Grabbarna är på gymmet och tränar! O har börjat på stans nyaste gym och de har barngympa på söndagarna. Wilmer har varit så förväntansfull! Jag hoppas att han är glad och nöjd när han kommer hem! 

Jag vet inte riktigt vad resten av denna dag ska innehålla, men vi får väl plocka ner alla spökfest-dekorationer och så ska jag träna i eftermiddag! Idag har jag bokat Funwalk och Zamba! Det ska bli kul!! 
Jag satt just och bokade ett par pass till nästa vecka också! :) Nya vanor ska skapas!


Nu vill Ingrid att vi ska läsa lite böcker, så så får det bli!! :)

Hoppas ni får en skön söndag ni också!

Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: O

Wilmer var SÅÅ nöjd och riktigt längtar till nästa vecka då det är dags igen.

Själv lär jag vara tillbaka på gymmet tidigare än så. Har t.ex. spinning inbokad på torsdag.

2011-11-06 @ 12:34:05
Postat av: Marianne

Vad duktiga ni är som verkligen kommit igång med träningen, bra jobbat!!!

Socker utmaningen låter hemsk, men ja hoppas du har mycket bättre karaktär än mej, jag skulle nog snubbla rätt fort tyvärr... Men jag tror på dej!!

Kramar

2011-11-07 @ 13:40:59
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0