Nöjd!!

Idag känner jag mig nöjd!

Jag ställde klockan betydligt tidigare än jag behövde för att hinna till jobbet, och så drog jag till gymmet och körde ett cirkelpass! Det kändes så otroligt skönt! Jag var alldeles ensam på stället och kunde gå runt och köra det jag ville i lugn och ro! Jag började med att värma upp på Funwalken och det hade kunnat gå bättre om jag hade haft lite peppande musik! Men det var knäpptyst i hela lokalen! Emma, som jobbar i receptionen, kom precis när jag skulle gå och frågade just om musiken. Tydligen var det datorerna som krånglade lite. Hoppas det är fixat till nästa tidiga morgon!! Efter att jag gått runt "cirkeln" två gånger så gick jag hem och duschade och åt frukost innan det var tid att fara till jobbet!

Åååhhh vad skönt!! Jag är så glad och nöjd med mig själv!

Dessutom så går det superbra med "inget-socker-utmaningen"!! Jag gick till och med ut i köket på jobbet och tog kanel ur skafferiet så att jag skulle slippa kanel-sockerblandningen som serveras till frukostfilen! Varje litet steg...

Nu ska vi se om jag lyckas hinna med träning i morgoneftermiddag, för i helgen har instruktörerna utbildning så det är bara pass på söndagkväll och då kan inte jag!

Det hade varit kul om nån mer följde med ibland! Ska se om jag får med mina eller Oskars tränande arbetskamrater på nåt kul! Zamba tex, det är skitkul!! :)


Hur går det för er andra med "inget-socker-utmaningen"? Nån mer som ska hänga på?


Åh på tal om det!! Natten mellan måndag och tisdag så är det premiär för "Breaking dawn del 1", alltså några timmar i biosalongen! Det är ju lite mysigt att ha nåt att tugga på när man sitter där i mörkret och njuter av en bra film! Är det någon som har nåt smaskigt tips till vad jag kan tugga på?! Nåt utan socker då såklart! :)


Ha en skön torsdags kväll!!

Kommentarer
Postat av: O

socket... hihihi...

2011-11-10 @ 19:46:41
Postat av: Ida

Vad menar du O? ;)

2011-11-10 @ 19:53:52
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag ska ta med mig cashewnötter, torkade frukter & isvatten ;) vi kan skåla tillsammans ju!!!!

2011-11-10 @ 21:36:04
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0