Soliga lördag



Idag är det lördag och jag och Ingrid är alldeles ensamma!
Wilmer följde med mormor och morfar hem efter gårdagens kalas och ska vara där tills imorgon,
Oskar har vi lämnat av på tågstationen för hans resa mot Sälen och Vasaloppet!

Jag tänkte att vi skulle åka till Väla idag och kika lite i affärer, kanske får nåt följa med hem :)
Jag är klar men väntar nu bara på att lilltjejen ska vakna!
Nu så... haha, när man talar om trollen!
Nu ska jag plocka upp min solstråle ur sängen sen far vi iväg!
Ha en bra lördag!!!
Ikväll blir det Andra chansen! Ska ni se??

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Grattis i efterskott till Ingrid, hoppas första födelsedagen var fin o mysig!



Här blir det en film istället för andra chansen ikväll då det mest känns som en upprepning att se.



Hoppas ni får en trevlig kväll, stora kramar!!

2011-03-05 @ 19:39:57
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0