Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen...



Marianne och Wilmer i spåret!

Det som göms i snö...

En styck lycklig unge på väg genom luften!


En styck lycklig unge har landat!!

Wilmer skjutsar mig på sparken!
Bra arbetsfördelning!!

En till lycklig unge!



Dags för första skoterutflykten!

Vi hamnade i Toppstugan i Lajksjö.
Där värmde vi oss med en stor eld
och Andreas grillade mackor och korv till oss!
Alldeles underbart!
Och lite nostalgiskt...
Jag var på samma ställe för 4½ år sedan med bästa tjejerna!!


Lilla Ingrid somnade!


Finaste, mest underbara människa - Marianne!!!

Det var väldigt mycket och djup snö...
Svårt att hålla balansen när mna sjönk ner hela tiden!
Men kul!!
Och vackert!!

Barnen och jag i pulkan,
dagens utflykt är slut!




Vi har haft en alldeles underbar vecka!
De allra mest underbara värdar har vi haft,
vi har blivit så otroligt fint omhändertagna och ompysslade!
Jag beundrar dem verkligen!
Jag är glad för att jag fått ta del i deras liv!!

Tack snälla för allt ni gjorde för oss!!
Vi kommer tillbaka - om vi får!

Jag har massor av mer bilder att visa er,
men eftersom det segar lite nu så får jag återkomma!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh vad du tagit fina bilder och vad du skriver fint, börjar nästan gråta. Klart Ni får komma igen!!

Massor med kramar

2011-03-03 @ 16:06:18
Postat av: Sofie

Va? Är det så länge sen som fyra och ett halvt år sedan vi drack vin där uppe i stugan?! ;) Jösses...



Jag skulle med bra gärna vilja åka upp till Dorro igen... eller åtminstonde få träffa henne snart igen... Förstår att du hade det bra där uppe!!

2011-03-04 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0