Ljuvliga lördag!

Sitter här och tar en liten paus!

Snart ska jag sminka mig lite och fixa iordning håret!
Därefter ska jag snygga till efter mig i köket så att det ser presentabelt ut.

Lilla Ingrid sover, storebror är på kalas och den ännu större är på gymmet och är flitig! :)

Om nån timme tror jag det knackar på dörren, då får vi finbesök!
Emil och Maria är på väg! De ska fira vår femåring! :)


Jag har fixat lite gott till fikat...



Hoppas det ska falla alla i smaken!

På tal om att äta så måste jag komma ihåg att plocka upp ur frysen,
inte så kul att stå där i kväll och bara ha djupfryst kött...

Såg ni förresten Let´s dance igår?

Jag tyckte att det var för tråkigt att Bagge åkte ut!
Nog för att han inte är så värst graciös, men det skulle vara kul att se vad som händer!

Annars har jag ingen favorit än, har ni?

Wilmer satt och kollade med mig igår och hans kommentar när Jessica dansade var obetalbar,
"De ser ut som galna höns, mamma!"

Hahaha!!

Härliga unge!!


Nu ska jag dyka ner i min sminklåda och sätta på mig ansiktet!!

Ha en underbar dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0