Fredag!

Innan det finns tid för fredagsmys i det här huset
så ska det städas och donas!
Det ska bli fint och rent!!
Vi har en del att göra, barnen och jag!
Plocka undan, damma, dammsuga, tvätta golv,
tvätta, vika tvätt, handla,
städa badrum, diska,
baka, äta, bada barn...
Puh!
Har säkert glömt nåt!

Men när vi är klara kommer det att kännas fint!

Wilmer är på dagis nu på förmiddagen,
Ingrid och jag har mest tagit det lugnt.
Busat, tittat lite på TV, lekt med kameran!
Nu sover min lilla docka,
hinner med en liten nap innan vi ska ut igen och hämta brorsan!



Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Hej o tack för ditt omdöme ang byxorna, har inte bestämt mig än utan måste nog prova dem lite till. :-) O vad roligt att du gillar min blogg, glad jag blir!



Önskar dig o familjen en härlig början på helgen, kramar!

2011-01-28 @ 16:43:42
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: sara

Men va gó hon är lillskruttan! Skulle vara superkul om ni kom förbi och hälsar när ni är i stan! Vi får höras närmre om det!



Kram!

2011-01-28 @ 20:26:42
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0