Wilmer & jag!

Igår åkte Wilmer och jag iväg på en egen utflykt bara han och jag.
Det var precis vad vi behövde!
Vi började med en tur till biblioteket, vi läste lite böcker, Wilmer spelade spel på datorn och jag läste en tidning!
Sen tänkte vi gå en runda på stan och gå och fika, men vi kom på att bio skulle vara roligare så vi köpte biljetter och popcorn och choklad och såg Trassel!
Vi hade en jättefin dag tillsammans! Min son är fantastisk :)
Utflykter på tu man hand kommer vi att göra snart igen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Din son är en fantastikt människa & han är en fantastisk mamma! Vilken fin lördag ni fick tillsammans.. Kan tänka mig att det var en lycklig kille som nanade kudden på kvällen.



Kram till er

2011-04-10 @ 11:04:59
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0