Önskelista

Det har börjat komma lite frågor om vad jag önskar mig.
Snart är det jul och sen blir jag ett år äldre!
Tiden rusar...
Här kommer iaf några tips!
:)


Jag skulle vilja ha såna här fina formar att baka och laga mat i!
De är från Rice.
Härligt med lite färg i köket!!






De två här nedanför är Gerbera keramik.
Underbart vackert!!






Det finns i massor av olika färger och former,
jag skulle bli glad för vad som helst!
:)


Jag skulle vilja ha en sån här grillpanna:



Och den här boken :)



Böcker överlag är ju nåt som jag alltid uppskattar!

Bluebox.se kan man hitta massa fint,
detta gillade jag!!





Jag önskar mig också presentkort i klädaffärer!
Behöver ju fylla på med lite nytt nu när min kropp förändras! :)
Pengar funkar också, så kan jag åka till shoppingparadiset i Ullared!!

Detta skulle jag med bli glad för!
Köpte det när vi var i USA för ca ett år sedan,
och det börjar precis bli dags att fylla på!


Finns här!


och här!


Nytt täcke och kudde skulle jag behöva,
och fina påslakan!


Fina uppläggningsfat och skålar!

Dessa från Mateus är underbara!
Skulle gärna ha allt därifrån!!




En ny kalender till familjen kanske!

Finns här!


Kom på en sak till,
vi skulle behöva ett bra strykjärn!



Det finns massor av saker som jag skulle vilja ha!
;)

Hoppas tomten tycker att jag varit snäll...




Kommentarer
Postat av: Susanne

Hm, massa fint! Du gav mig lite idéer, till min önskelista såklart! :) hihi

vill skriva snart, men ibland känns det inte som om det går något att skriva massa!

2010-11-28 @ 10:06:14
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0