Betessläpp 2010!


Idag åkte vi mot Klippan för att se en massa glada kossor!
Vädret var inte så soligt och skönt som jag hade hoppats,
men det gick ju fint ändå!
Kossorna var ju glada!



Wiiee!!!

"Mu vad kallt! Vi går in igen!!"




Många glädjeskutt fick vi se!!
Tänk vilken lycka!
Ungefär som när man känner vårkänslorna komma,
och man känner sig sådär lycklig och fri!
Underbart!!

Blir sugen på att kolla in släppet i Höör nästa helg också!



Till Wilmers stora glädje hade dom maskinvisning också!





Dom hade kossor som gick på två ben också...
;)





Kommentarer
Postat av: Sofie

Så skoj!! :) De hade sånt i Tinnerö här, men jag gick tyvärr aldrig dit... Borde gjort det ser jag på dina bilder!;)

2010-05-09 @ 12:38:19
Postat av: jooana

Ja visst har jag det fint :) även om det inte blir lika fint på bilderna så ser man ju på ett ungefär. Riktigt mysig lägenhet, önskar jag kunde ta den med mig hem efter säsongen, haha!



Det hade jag tyckt varit roligt om du kom :)

2010-05-09 @ 21:28:14
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej! Åh vad kul det ser ut, för mina släktingar korna! Jag skulle vart där! :)



Härlig den första stora bilden är

2010-05-12 @ 18:25:21
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0