Någon som vill??

Jag känner mig sugen på att anmäla mig till Topploppet!!


Jag behöver ha ett mål att sträva efter!
5 km borde jag iaf klara i oktober,
tror ni inte det?
Men jag vill ju ha fler med mig isf!!
Någon som är sugen på att följa med??!!
Jag vill ha allas sällskap!
:)
Sen har jag en liten fundering på om man inte kan
hoppa på en liten Finlandskryssning på kvällen sen!
Vore inte det kul??
Klart ni ska med!!


Fakta om Topploppet

När: Lördagen den 2 oktober 2010 kl 14.00
Var: Hagaparken i Stockholm
Distans: Spring ett varv: 5 km eller två varv: 10 km
Startavgift: 295 kr
Sista anmälningsdag: 6 september 2010
Övrig infoEtt lopp med 100 % musik, lust, fest och glädje






Jag får väl locka lite extra med att:

I anmälningsavgiften ingår även en present och en goodiebag
som du får när du gått i mål. Fullproppad med härliga prylar!



*ler*

Kommentarer
Postat av: Dorpan

finnj ett annat lopp med iform i augusti i malmö??

2010-06-27 @ 14:44:00
URL: http://dorpans.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Loppet intresserar mig, kruxet är pappas 60 år dag! Vill ha ha mig hos honom så....

2010-06-27 @ 22:46:07
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har inget emot löpning och kryssningar, men vågar inte tacka ja till detta då jag inte vet alls hur min ekonomi ser ut i höst som du säkert förstår... ska man till stockholm så blir det ju mer än bara anmälningsavgiften som betalas, och så en kryssning på det med allt som hör till... Skulle säkert vara jättekul... men men...

2010-06-28 @ 13:11:18
Postat av: Fru Sessan

Jag är på!!! =) Lidingöloppet med aborrebacken känns lite jobbigt just nu. Så det här blir nog en bra start =)

2010-06-29 @ 21:40:06
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh vad synd att det är så långt till Stockholm annars hade jag oxå behövt ett mål, är rätt lat av mej nu...

Men jag lovar att hålla tummen, du kommer klara det galant! Du är såå duktig vännen!

Kram!

2010-07-02 @ 21:29:33
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0