Nu drar vi...

Idag tar jag barnen med mig och drar på några dagars semester!
Vi ska inte så långt, men vad skönt vi ska ha det!!


Vi ska bo i morfars hus!
Vi ska ha en egen trädgård!
Vi ska grilla!
Ingrid ska få ligga på filten under trädet!
Wilmer ska få bada, cykla, leka, springa, sparka boll...
Jag ska sitta i solstolen och läsa en bok!
Jag ska umgås och riktigt njuta av mina barn!
Jag ska vara internetfri!
Åh vad skönt det ska bli!!

Nu ska jag snart packa ihop allt vad vi ska ha med oss,
vilket blir den del med två barn...

Hör av er om ni vill komma och umgås med oss!!


Kommentarer
Postat av: Katta

Åh, det låter riktigt gött, hoppas ni får det slappt och härligt!

2010-07-07 @ 08:24:08
URL: http://stockholmkat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0