Hos Emil och Maria!


I början fick vi mest se ryggen på dom!
;)
Det serverades tacos som sagt!
Väldigt gott!!

Till efterrätt fick vi chokladfondue!
Så smaskigt!
Vi doppade jordgubbar, banan, ananas och lite godis!
Jag ska också ha en sån!!

Sen åkte spelen fram!
Maria och jag kämpade tappert (?!) mot bröderna
i Kampen mellan kvinna och man!
Det gick dock inte så bra för oss...
Alldeles för många sportfrågor för min smak!


Sällskapsspel är allvarliga grejer ;)
Eller...


Därefter tog vi fram Alfapet!
Det har jag aldrig spelat innan, men det var riktigt kul!
(Så kul att vi köpt ett eget nu)
Det kom fram en massa påhittade ord under kvällen!
Lodjursmats ...
Älgmos...
Gurkrobot...



Ännu mer skratt blev det...


Dagen efter serverades Sweet and Sour-kyckling!
Mycket gott!
Kvällens aktivitet blev dock inställd...
Så vi blev hemma och spelade spel! :)

Det var väldigt trevligt att hälsa på och vi vill gärna göra det snart igen!
Troligtvis blir det ju om några veckor!!

Besöket avslutades med slussning och en golfrunda i Berg!




Efter spelet var det dags att säga hej då igen!
Emil och Maria körde tillbaka till jobbet och vi drog vidare!

Tack för allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0