Julafton!




Vi började med en bilresa upp till farmor i Nyköping! Frukosten hade vi packat med oss så vi stannade längs vägen och åt i bilen! Så klart blev det lite julklappsutdelning också! :)
Jag fick en bok som jag önskat mig, Oskar fick biobesök av Wilmer och Wilmer fick en godismaskin! Eller vad man ska säga... :)

Det var ganska kallt och vintrigt ute! Perfekt julväder :)

När vi kom till farmor blev det fika, och sen knackade det på dörren!!? Det var Tomten som kom!! :)

Tomten hade med sig paket till oss allihop!
Värst vad snälla vi varit :)
När Tomten gett sig av för att hälsa på alla andra barn så gick alla utom jag ut på pulkapromenad! Jag stannade i soffan med Andreas Carlsson! Eller iaf med hans bok! Skönt med lite vila!
Wilmer fick åka pulka med Emil! Det gillades!! :)
Lagom till Kalle Ankas Jul började så kom de hem med rosiga kinder! Då dukade vi fram lite mer fika :)
Massa gott julgodis och glögg och sånt som hör till!!
Julklapparna under granen lockade ju den lille en del, så innan vi skulle äta mat delade vi ut dom! Massor med fint fick vi allihop! Wilmer hjälpte farmor att dela ut! Jag fick väldigt fina saker, bland annat en "gryta" som Wilmer själv bestämt att han ville ge mig! :) En precis sån som jag ville ha! Den är en fröjd att laga mat i!! Synd bara att jag inte har ett kök att matcha med... men det kanske kommer!!?
Wilmer fick en mikrofon av mig! Den användes direkt!! :)
Wilmer är helt fantastisk på att sjunga!! Här hemma sätter han sina låtar på repeat tills han kan dom och sen är det skönsång hela dagarna!! :) Underbart!! Han har ett minne som få!
Radiomusik funkar också, Lady Gaga är en favorit!
Och "Hajjö"-låten *s* Det vet ni vilken det är va??! Det får nästan bli ett pris till den som gissar rätt!! Oskar får inte tävla...
Lite mat och luftmadrassprojekt blev det också innan dagen tog slut!
En väldigt trevlig och mysig jul hade vi!!
En vit dessutom!!! Hör inte till vanligheterna annars!
Tusen tack alla inblandade!!
Avslutar med en bild från födelsedagsfikat som vi hade dagen efter!
Där kan man prata om boll!! *s*

Kommentarer
Postat av: Susanne

mys mys :)

2010-01-03 @ 13:11:56
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: Sofie

Ha! Han har ju redan "artist-stilen"! Sicken liten grabb! :)

2010-01-03 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0