30


Igår fyllde min kära sambo 30 år!
I lördags firade vi med fest tillsammans med våra nära!
En lyckad tillställning!!
Massor av god mat och dricka!
Mycket kärlek!
Mycket godis!
Många skratt!
En toppenkväll på alla vis!!
Skönt att känna så mycket kärlek och glädje i luften!!
Emil och Maria tillsammans med Ingrid -
och det obligatoriska foto-smajlet!
;)


Gooooooooood mat!!!

(om någon är hungrig är det bara att komma förbi idag och äta...)


Så klart lite tramsiga lekar!




Susanne hittade godisskålen...
Jeppe hittade snapsen!!

Djup koncentration i en av tävlingarna!



Tävlingar är allvarliga saker!



Fina ord från en vän till en annan!!

Shake it!!


Vad är det Ville pratar om??
;)


30åringen med en av sina presenter!!


Katta förevigar något!
Undra om man vill veta vad...?


Maria med min lilla Ingrid!


Jag vill ge ett stort TACK till alla som kom och var med oss i lördags!!
Det betyder jättemycket för oss!!
Ni är fantastiska och jag önskar att avståndet inte alltid var så stort!

Kom gärna snart igen!!

Det finns godis kvar... ;)


Älskar er alla!


Kommentarer
Postat av: Eric

En riktigt trevlig fest var det!

Det är han värd din karl :)



Tack själva för allt som ni hade ordnat så bra.

Hoppas vi kan ses kring nyår, jag får återkomma om det.

2010-12-13 @ 16:55:30
URL: http://linneaspappa.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Tack för en fantastisk fest tillsammans med era underbara vänner!!!

2010-12-13 @ 20:03:45
Postat av: Johanna

LYCKAD KVÄLL! Vad kul ni ser ut att ha! Ha ha!

Tips från en som gjort det, min man fyller 30 i mars och jag vill ordna något..;)

2010-12-14 @ 11:47:22
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Katten

Det var superbra fixat, roligt, personligt och völdigt, väldigt roligt. Jag har ett nytt nyårslöfte dock - att öka på min allmänbildning inom musik och Oskar-trivia.. :)

Kram på er, tack tack!

2010-12-15 @ 10:33:05
URL: http://piggochduktig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0