Då var man igång!

Igår var jag på gymmet och träffade min coach.
Vi lade upp ett träningsschema för mig och gick igenom maskinerna!
Inga magövningar än på några veckor... men annars så!
Jag ska ta det lite lugnt och inte ta ut mig helt och hålla pulsen på en jämn nivå.
På ett sätt vill man ju gå ut stenhårt, men det förstår ju till och med jag att det inte är det bästa :)
Jag börjar lugnt och fint så att jag inte förstör nåt.
Vare sig kroppen eller lusten att träna! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------


Igår kväll mötte jag Marie utanför gymmet och vi gick lite nervösa in för vårt första pass!
Vi hade bokat Dansa Zamba! Passet var fullbokat så det var gott om folk!
Musiken drog igång och alla började vicka på höfterna! :)
Ett kul och härligt pass!!
Men det tar nog några gånger innan jag får ut max av det.
Koordinationen är ju inte på topp *s*
Jag bokade nästa veckas pass så fort jag kom hem!
Detta ska jag fortsätta med!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag klockan tolv gick jag till gymmet igen, hade bokat in mig på ett pass styrka!
Vi var bara fyra stycken! Rätt skönt!
Vi tränade med stepbräda, gummiband och hantlar!
Jag tog det lättaste gummibandet, men provar nog medium nästa gång.
Vissa övningar blev alldeles för lätta! Man vill ju att det ska kännas!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa pass är bokat på fredag 07.00!!    :)
Då ska jag prova Harmoni!
Spännande :)
Det kan behövas så tidigt på morgonen!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sicken Hurtbulle!!;) Kör hårt, men försiktigt!;)

2010-04-27 @ 19:55:05
Postat av: jooana

Vad duktig du är! Kul att du fått komma igång med träningen :)

2010-04-27 @ 21:19:56
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härligt Härligt! Kör på bara med som vår soffa säger, försiktigt!

Tack för peppen, nu kör vi med träning!

Kram

2010-05-02 @ 19:58:50
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0