Jag säger det väl då...

Jag har fått lite undringar om vad det är jag funderar på att skriva om eller inte...
Det är inte så himla intressant egentligen, inte speciellt kul. Men för att undvika missförstånd ;)

Jag har tagit upp kampen mot de överflödiga!!!
Detta med hjälp av GI-metoden.

Jag började med Rivstarten för drygt en vecka sedan och det verkar ha effekt på min kropp!
Alltså kör jag vidare!! Jag mår jättebra och har nästan inte alls nåt sug efter nåt jag inte "får" äta.
Jag har klarat mig utan att "fuska", förutom lite alkoholhaltig dryck på Nyår! ;)
Så nu äts här kött, fisk, nötter, grönsaker och en himla massa ägg här hemma!
Det dricks massa vatten och springs ungefär lika mycket på toa!

Så fort granen är ute så åker min fina maskin upp och då ska här tränas!!
Mitt mål är att lägga mig i tid (vilket jag har sååååå svårt för) så att jag kan gå upp tidigare om morgnarna och träna,
och så att jag kan äta en bra frukost innan jag går till jobbet. Alternativt fixa med mig nåt.

Min nya bibel är denna:


Och jag har mycket inspiration och pepp hos min Suss!!

Jag har väldigt mycket motivation nu!!
Så snälla... truga inte, fråga inte varför jag tackar nej, säg inte "En kan du ta!".
Hjälp mig istället!!
Jag vill detta så mycket!!!



En annan sak...
Kommentera gärna när ni läser, så jag vet vilka det är som kikar in här!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är så himla Bra!!

2009-01-04 @ 13:47:29
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: Eric

Kör hårt!

Fan jag inser nu att jag också måste börja komma igång och träna :-P

2009-01-04 @ 15:48:39
Postat av: Dorpan

finns inget fusk bara val och konsekvenser ;) Heja heja!!

2009-01-04 @ 15:57:09
URL: http://dorpan.blogspot.se
Postat av: sara

Kämpa på Ida!

Men du är redan fin som du är! :)

Kram Sara

2009-01-04 @ 16:12:25
Postat av: O

Bra skrivet.



Och det Dorpan skrev ligger det en hel del i. Ska ta det med mig (eftersom jag också kämpar...)

2009-01-04 @ 19:15:21
Postat av: Ida

Väldigt sanna ord Dorpan!! :)

Tack för dom!!



Tack Sara för dina fina ord!!

Åh Suss... tack!!



Eric, då kör vi hårt då!!



O - du och jag!!

2009-01-04 @ 21:06:18
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tusan ocksa, jag som trodde att det handlade om att ni skulle flytta till Fagersta... ;) Skoja bara... hi hi... Även om det hade varit kul! ;)

Lycka till mina vänner! Även vi ska bli nyttigare här, så säg till om vi kan vara till nån hjälp! :)

2009-01-04 @ 21:17:42
Postat av: Sofie (fastern alltså)

Blev inspirerad av O igår, så nu ska jag också börja. Kan han kan jag tänkte jag...men det återstår ju att se ;-)Ha det gott!

2009-01-05 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0