Mina presenter!!

Mina vänner tyckte visst att jag skulle ha presenter också!
Jag var så glad bara över att alla ville komma och ha en kul kväll!!
Men jag fick visst en massa fina saker också!! :)
30 år ska visst firas ordentligt!!!


En fin blomma till vårt köksfönster!
Tack Ola och Malin!


Tack snälla Suss, Soffan och Alex!!!!!
Love you!!


Söta Fia hade knåpat ihop fina smycken, som jag fick av henne och Anu!
Tack tack!! :)
En flaska vin fick jag också!
Den ska smakas en skön kväll när jag behöver koppla av!!

Anu kom med en gåva till!!
Så himla fin och jag blev såååå glad!!!

Se vad fin!!
Hon har gjort den själv!! Till mig :)


Två böcker!
Den första av Soffan, Suss och Alex! Tack tack tack igen!!
Den andra av Ola och Malin! Tack och bock!!


Biobiljetter från Katta! Tack tack!!
Vem vill vara barnvakt så att jag kan ta med min blivande och se film och äta snask!?


Från Eric och Jennie!
Tack snälla!!
:)


Fina blommor från fina vänner!!
Tack!!


Vin!!!!
:)


Prickar från Sara!!
Får snart provbaka i det :)
Tack söta du!

Jag känner mig ju helt bortskämd!
Tack alla underbara!!

Fick även en purjolök!
Och en grön ros!

Hoppas jag inte glömt nåt/någon nu...


Ett sista väldigt stort tack till min Oskar för denna kväll!!!
Och för allt annat!!
Älskar dig!!






Kommentarer
Postat av: Susanne

Du fick då mycket fint!!

Gillar dina vackra bilder på smyckerna! Väldigt fint



2009-02-01 @ 22:21:30
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Ida, det är vi som ska tacka! Det var en supertrevlig kväll och helg! Tack!

2009-02-02 @ 09:42:27
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag tycker att det saknas bildbevis på purjolöken... :(

2009-02-02 @ 09:43:53
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Jeppe

Du glömde faktiskt våra presenter! =(

Sen kanske vi får äran att sitta barnvakt åt W när ni ska på bio! =)

2009-02-02 @ 18:07:41
Postat av: Ida

Jeppe...

Jag kom faktiskt själv på det förut!

Sorry!!

Klart ni får äran!!!! :) ;)

2009-02-02 @ 20:41:20
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0