GRÖNT ÄR SKÖÖÖÖÖNT!!!!



Suss med sina glassdrinkar!! Älskar bilden! :)
Jag i min gröna outfit och halsbandet jag fick av Suss, Soffan och Alex :)


Soffan - med Soffans kamera!


Suss och Jennie!


Söta Sara!


Grabbarna sjunger Whitney :)
En av kvällens stora höjdpunkter!!!!!


Suss fotograferar!
Jeppe, Oskar och mig i mitt fina halsband! :)


Suss fotar igen!

Maten!!



Suss "Fångad i en stormvind" pratar lite med Ola!
Underbar bild!!!


Lite spill får man räkna med...





Himla kul kväll!!!
Alla kom inte med på bild...
Eller rättare sagt, alla kom nog med, men ser inte kloka ut på vissa bilder! Hahaha!!
Så jag skonar er från det :)

Stort tack till alla som kom och gjorde min 30årsfest så himla underbar!!
Tack för alla fina presenter!!

Love you!!




Kommentarer
Postat av: Dorpan

vad blev det för glassdrink?=)

2009-02-01 @ 18:48:18
URL: http://dorpan.blogspot.com
Postat av: Eric

Jag tror/hoppas bilden på mig snarare är från Offspring-låten då ansiktsfärgen indikerar viss överansträngning...



Återigen, jättetack för att vi fick komma. Det var supertrevligt!

2009-02-01 @ 19:28:48
Postat av: Susanne

Tack Tack!!

Du är så bra ida, jag gillade din gröna fest!

2009-02-01 @ 22:23:07
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha!!

Ja när du nu säger det Eric så ser det mer ut att vara Offspring... :)

Jättetack själv, jag är bara så glad att ni ville komma!!



Suss, jag gillade också den gröna festen! Nu ser jag fram emot din svarta! :)



Dorpan!! Fråga Suss... jag har ingen koll på vad hon blandade i ;)



2009-02-01 @ 22:58:54
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack tack för att jag fick komma! :) Det var roligt att se dig igen, hoppas det blir snart igen min vän! :) Jag tror jag ska ha en randig temafest... jag älskar ränder ja! ;) KRAM

2009-02-02 @ 09:46:42
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Luyinga

Grattis i efterskott vännen! Ni verkar ha haft hur trevligt som helst. Återigen applåder för temat o dukning mm. du är ju så bra på det wow. Bli imponerad varje gång samt får tips kul!! Bloggen är pimpad ser jag fint det med har du gjort det själv?? Kram

2009-02-02 @ 23:25:02
Postat av: Marianne

Åh så roligt ni ser ut att ha haft!! :) Glad för din skull! Givetvis ska man firas om man är Ida och fyller 30!! :) Puss åkram

2009-02-04 @ 13:03:54
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0