Liten rapport!

Magen i vecka 30!

 

Idag har jag varit hos barnmorskan, kom nyss hem och klockan är snart elva, jag var där kl åtta...
Lite drygt, men jag hade en bok med mig så det gick ändå relativt snabbt! Av den långa tiden kan man ana att det inte var ett "vanligt" besök, det var dags för glucosbelastning!
Jag klarade "provet" galant, trots att jag glömt att man inte skulle äta nåt innan...
Men mitt blodvärde var för lågt så hon ville att jag skulle börja knapra järn! Och blodtrycket är lågt fortfarande! Måttet på min mage är på väg upp på högsta strecket... förstår inte det?! ;)
Hjärtljuden låg på 130, så idag var det en pojke sa hon! Vi får väl se....

Nu är det tre veckor till nästa besök, får se vad som hänt tills dess! :)

Nu ska jag vila och ta igen lite sömn som jag inte fick i natt! Ha en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: joanna

Nej jag ska bo tillsammans med dom andra från STS nu när jag börjar jobba. Börjar på Onsdag så det ska bli spännande :)



vad fin bild på din mage förresten :D

2009-12-07 @ 18:36:47
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fin du är vännen!

Aha är det en pojke som rapporteras nu, jag tror en tjej! Skönt att det verkar vara BRA i alla fall!



Hoppas du fått vila lite, Kram

2009-12-08 @ 21:01:23
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0