Bättre sent än aldrig....?!

Tiden rusar förbi som vanligt!
Jag hade ju tänkt att jag skulle blogga mycket om resan och visa bilder och så.
Men jag har helt enkelt inte känt för det... därför har det heller inte blivit nåt annat skrivet.

Men jag saknar bloggandet lite och har fått lite pikar... ;)
Så jag hoppar över resan tills vidare och får se om den lusten kommer på vid ett annat tillfälle!

Vi är redan inne i december, dagarna innan jul försvinner snabbt!
Jag tycker att detta är en väldigt mysig tid!
Vi har gjort adventsfint här hemma men ljus och ljusstakar! Härligt!
Så här ser en liten del av lyan ut:



Mysigt va?!
Jag är rätt nöjd!
Skulle vilja ha en vit amaryllis eller nåt sånt i fönstret också!

Veckan som kommer nu är det lite julbak och pyssel inbokat!
Får se vad Wilmer och jag hinner och orkar med!
Oskar är borta tills på torsdag, skulle på en liten roadtrip!
Han får passa på när han är ledig! :)

Wilmer ska vara lite på dagis så att jag kan få vila.
Jag är ju hemma och är sjukskriven...
Lite trist att det skulle behövas så här tidigt, men vad ska man göra?
Kroppen orkar inte med mitt jobb!
Magen växer och växer!
Är STOR!!
Vet inte hur många gånger jag fått frågan om det inte snart är dags...
Inte så kul att behöva svara, "Nä det är tre månader kvar!"

Men men...
Nu är det iaf lite mindre än tre månader kvar! :)
Går in i vecka 30 imorgon!!
Det är en livlig liten en vi har!
Är sällan stilla och rör sig ibland så att jag tappar andan nästan!

Vi längtar väldigt mycket, speciellt Wilmer!
Han pratar och kramar och pussar på bebisen hela tiden!
Hoppas det håller i sig... ;)



Avslutar med en fin bild på världens finaste lille kille!!
Min!!!



Kommentarer
Postat av: joanna

ååh, vad julfint ni har det!

Här känns det minsann inte som jul, förutom att vi har massor av snö :D



Kul att du blogga lite igen, det var på tiden :)

2009-12-06 @ 12:22:08
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!

Vad kul att du bloggat igen, saknat dig!

Fina bilder, det blev ju väldigt julmysigt hos dig!



Jag tänkte skriva lite jag med innan det blir kväller!

2009-12-06 @ 17:14:11
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: Marianne

ÅH så fint ni har det! Jättemysigt!

Länge sedan jag kikade in nu, massor med roliga inlägg, gillade dina marsipanfigurer väldigt mycket!

STOR KRAM

2009-12-09 @ 12:57:02
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0