Matsäck!


Nu har jag precis gjort min lilla Wilmers första matsäck! Min lilla kille ska på utflykt med dagis i morgon!
Han är så glad för att han ska få ha fika med sig! Och jag känner verkligen att han håller på att bli så stor!

Jag minns så väl hur mysigt jag tyckte det var när mamma fixade matsäck när jag var liten.
Det allra lyxigaste var när man fick plättar med sig! :)
Och nåt litet extra gott bland alla mackor och ägg och sånt, kanske fick man lite kakor om man hade tur!!
Allting smakar ju dessutom så gott när man får äta det ute!

Wilmer ska få ha detta mys varannan vecka nu, så kom gärna med tips på vad jag kan stoppa ner i hans väska!
Det ska bara vara nåt litet, för dom äter middag på dagis sen.
Det ska bli så kul att lämna iväg honom med sin lilla ryggsäck på ryggen imorgon!

*älskar*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sa, fick wille din "dagens pannkanka" med sig som extra lyx eller?? fniss

2008-09-24 @ 02:13:09
Postat av: Marianne

Det är så mysigt med utflykter! Hoppas vi får bra väder när du kommer så vi kan ut å fika i skogen!! Varm choklad och limpa med ost är oslagbart :)

2008-09-24 @ 10:32:52
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tankte pa vitt vin och rakor... men, det ar kanske lite tidigt??!! ;)

2008-09-26 @ 03:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0