Lördagen på Elmia...

Ja igår var vi ju på Elmia för att kolla på husvagnar och husbilar...
Det hela började med att vi fick köra halvvägs till Linköping för att få en parkering (iaf kändes det så). Sen fick vi ta en buss därifrån bort till Mässan. Väl inne i hallarna så blev vi helknäppa båda två, det var så sjukt mycket folk. Dessutom har folk ingen hyfs, tar inte hänsyn till andra än sig själv för fem öre. Sånt klarar inte jag av. Efter drygt en timme gav vi upp och gick ut igen....
Men innan dess hann vi kolla lite iaf. Vi kollade in tvåvånings-husvagnen från Kabe, den som jag visade i ett annat inlägg för ett tag sen. Den var ju sjukt stor, kändes lite överdrivet. Men det kan inte vara meningen att man ska åka runt med den, det måste vara ett reklamjippo bara. Den hade ju sina fina sidor, men mest kändes den onödig.
Annars så var det nog Kabe som kändes finast, vi kollade iofs inte på så många olika, men ändå :) Inte för att vi ska ha nån husvagn, men det är ju kul att titta och drömma!!



Vi lämnade alltså Elmia, trötta på trängsel och så. Dessutom kändes det som att jag höll på att bli sjuk. Ont i halsen och ont i hela kroppen, precis som det alltid är när jag är på väg att få feber. När vi kom ut så kom bussen som skulle köra oss tillbaka till bilen, men han ville inte köra oss, han skulle ha rast... Så det blev till att gå bort.
Vi åkte till Max och åt mat, smaskigt! Sen tog vi en liten tur till Ikea. Men det blev en kort visit, jag fick superont i magen så vi gick ut i bilen igen. Där somnade vi båda två en stund, måste varit en snygg syn för alla som gick förbi! :)
Ja, ja det blev väl inte hellyckat, men vi hade en bra dag ändå! Alltid kul att komma iväg lite och vara för sig sjäva ett tag!



Kommentarer
Postat av: Oskar

JAG tyckte iaf. att vi hade en bra dag :p

2008-09-14 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0