Idag ska jag åka till Linköping!!


Ja jag ska få en mysig kväll med min mysiga Susanne!! Längtar!! Lite vin tror jag bestämt att vi ska smaka...
Imorgon innnan jag åker hem igen ska vi gå på bröllopsspaning! :)
Känns som att det är dags att ta itu med alla bestyr nu! Får se om vi får nån inspiration! Och vi får se om jag visar er nåt sen, eller om jag behåller allt för mig själv fram till den STORA dagen om ett år exakt idag!! Tänk så stort att få bli fru...

Just nu håller jag på med en liten hemlighet... Tror att jag blir nöjd... och nån annan också... Jag får visa er senare vad det är jag smusslar med! Håll utkik :)

Imorgon kommer svärmor Gunilla hit! Så jag har fejat lite här och gjort höstfint med allt det fina jag plockade med mig hem från skogen häromdagen! Jag älskar verkligen hösten med alla dessa härliga färger! Får visa det sen också...
Ska ju åka om två timmar och har en del till att ordna med... som alltid sent ute :)

Ha en skön fredag!!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh va mysigt, ska ni på bröllopsspaning =) Jag är så lycklig som redan har hittat min drömklänning! Det bara kändes så rätt när jag stod där och bara grät! Lycka till =)



ÅH, har ni satt datumet nu! Va roligt =)

2008-10-10 @ 20:07:07
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0