Fy vilken dag...


Eller rättare sagt, vilket slut på dagen igår...
Jag kom ner till tågstationen i Höör tjugo i fem, mitt tåg skulle gå 17.02.
Det hela slutade med att min snälla pappa kom och hämtade mig kl sju och körde mig hem.
Då var jag lagom genomfrusen och less på att stå där och vänta och vänta på ingenting!! Fy fan!!
Jag missade min klipptid och var ju inte hemma förrän kvart i åtta. Då sov Wilmer redan så honom fick jag inte träffa.
Kan ju säga att jag var en smula irriterad resten av kvällen...

Hoppas på en bättre dag idag...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aja, sa Skanetrafiken ar precis lika bra som vanligt da? Vad berodde det pa? Tva snokorn pa ralsen eller nat annat ynkligt eller?! (Hoppas din man inte blir arg pa mig nu...)



Hoppas det gar tag oftare idag! :)Ha en fin dag min van! KRAM

2008-10-16 @ 07:49:53
Postat av: Marianne

Usch, tur att pappor finns! Hoppas denna dag blir mycket bättre!! Stor kram

2008-10-16 @ 08:30:23
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tråkigt att man inte kan lita på tågtrafiken!

Hoppas fredagen blir en bättre dag & att denna dag blev till den bättre!



Ta hand om dig!

Kram

2008-10-16 @ 17:53:40
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0