En tävling i min smak!!


Här kan ni var med och tävla om pocketböcker!!
Vad är bättre nu på hösten än att krypa ihop i soffan med en mysig filt, en riktigt bra bok och lite tända ljus!
Jag behöver i alla fall inte mycket mer för att må utmärkt!!

Just nu läser jag en bok av Nora Roberts - Det ödesdigra arvet.
Har precis börjat, så jag har inte hunnit komma in i den än.
Men jag brukar fastna lätt i hennes böcker, så jag räknar med att denna är lika bra! :)

Eftersom jag slukar böcker ungefär lika fort som choklad - *s* - så tar jag gärna emot boktips!!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att du är med =)

2008-10-09 @ 20:43:51
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag bara älskar Nora Roberts. Har du läst trilogin sanningen om nyckeln - modet- sanningen. De är helt galet bra. jag har snart köpt alla hennes böcker ler

Torey Hayden "spökflickan är oxå jättebra.

Böcker som jag inte kommer ihåg författarna på "stella o sebastian", "mina hemligheter".

och inet att förglömma Paulo Coelho "alkemisten" Nog en av de bästa böckerna jag läst.



Tipsa mig gärna om du har några favoriter.



Kram Elenor

2008-10-09 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0