Eftersom....

...vi ändå var i krokarna så åkte vi upp till Ullared också! Wilmer behövde byxor och vi behövde lite av varje.
Men hade vi vetat vad som väntade oss där så hade vi INTE åkt dit. Fy vad mycket folk det var... Vi fick köa in, har aldrig hänt mig innan. Det tog iofs inte så lång tid, men ändå... det är bara hela grejen med att behöva köa in i en affär. Känns galet!!
Väl där inne var det ju så trångt att man fick bara följa strömmen. Man kunde inte gå runt som man ville och kolla i lugn och ro, som jag hade tänkt. Hade jag inte haft Wilmers vagn så kanske, kanske jag hade kunnat tränga mig runt och titta på allt. Men men, jag fick tag i byxor till Wilmer iaf!! Och så fick han själv välja pyjamas... ;)



Sen fick han välja vad han ville vara i årets Luciatåg, och det blev...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0