Bröllopsplanering


Ja nu har vi kommit en liten bit på vägen i alla fall!
  • Vi har gjort en budget!!
  • Bokat kyrka
  • Bokat tårta (hos Marie)
  • Bestämt vilken lokal vi vill ha (ska boka i veckan)
  • Bestämt vilka vi ska bjuda  :)
  • Troligtvis bestämt färgtema...
  • Jag har nog bestämt vilken klänning jag ska ha... tror jag.... men man vet ju aldrig...
  • Tärnor och marskalk är ju bestämt sedan länge
  • Vi har bestämt att Oskar ska boka och bestämma bröllopsresan och överraska mig!
  • och lite annat smått och stort
Bara resten kvar nu då!! Det är så kul!!
Jag har en massa idéer som jag hoppas kunna utföra  :)
Hoppas på en underbar dag med mina kära!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Suzy

Åh vad spännande! härligt att ni kommit så kpngt med planering!

Kram

2008-10-26 @ 21:36:07
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vad mycket ni planerat klart redan, är så imponerad av framförhållningen!! Jättespännande! Kramkram

2008-10-27 @ 08:15:07
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sara

oh la la! va spännande! jag vill också gifta mig! ;) det lär väl bli ett hejdundrande kalas det klart! :)

2008-10-27 @ 14:35:15
Postat av: Sessan is bride to be

Oj, känns som om ni har kommit längre än oss, tihi... redan bokat tårta... jag har sån bestlutsångest och har bloggat om tårtor hela dagen! =) Och ingen resa hittar vi för vi även där har beslutsångest!!!



Hur många gäster tänker ni ha? Vi ändrar vår gästlista till å från, kommer nog göra det fram till bröllopet! =)



kram kram

2008-10-27 @ 23:37:43
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0