Tråkig...


Känner mig lite hängig och tråkig!
Men jag kommer nog i form snart igen!

Det var jäkligt tufft på sjukhuset i fredags när Wilmer skulle få sina rör... Det var det absolut värsta jag varit med om i mitt liv!!
Men operationen gick bra och Wilmer har bara mått bra efteråt, så jag får vara glad åt det!
Men dom nötterna där inne ska få höra hur jag upplevde det hela. Hemskt hur dom behandlade mitt barn när han skulle sövas!! Det ska han aldrig utsättas för igen! Kände mig så maktlös och elak. Usch vad jobbigt det var!

Men som sagt, min lille skatt mår bra nu ändå och det är allra viktigast!!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Stackars dej!! Tur att det hela slutade väl. Det är så himla viktigt med bra bemötande, all vårdpersonal skulle måsta prova att vara patient innan de får jobba. Fick massor med tankeställare när jag låg på BB!

2008-11-24 @ 21:49:20
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0