Mitt gamla jag...!?


Såg hos min Marianne, att hon gjort ett test för att se vem hon var i sitt förra liv.
Jag blev ju tvungen att kolla jag också...



Du kanske ogillar det men du var en kvinna i din senaste inkarnation.
Du föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Södra Japan ungefär kring år 1850.
Du arbetade som dödgrävare.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Din psykologiska profil i ditt förra liv: Person med stor energi, bra planeringsförmåga och chefs egenskaper. Om du bara var en sopåkare så var du förste-sopåkare.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kunskapen - som du skulle ta med dig och förvalta in i detta livet: Du är förbunden att lära och förstå andra mänskor och att möta alla livets besvärligheter med ett glatt hjärta. Hjälpa andra att hitta glädjen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dödgrävare.... hm.... låter sådär kul....
Men min kunskap som jag skulle ta med in i detta livet känns bekant! Häftigt!!



Testa här! Och säg gärna till om ni bloggar om det, så jag får se :)

Kommentarer
Postat av: Soff

http://www.bridalsurvival.com.au/main.html

2008-11-11 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0