Adventsmys med Wilmer


Min lille knatte hjälper mig att diska!
Så himla snäll och duktig!



Wilmer bygger pärlplatta!
Vi var på utförsäljning på Brio och handlade :)



Inte fota mamma!!



Vi var nere på julskyltningen och kollade när de andra dansade runt granen!



Dukat för pannkakor i vårt adventsfixade kök!



Delar pannkakan...



Kan själv!!!!



Vi har väldigt roligt ihop!  :)



Redo för God natt-saga!



Tyvärr lite suddig... men väääääldigt söt!!


Nu ska jag snart krypa till kojs!
In till min knatte som redan ligger i vår säng.
O är på jobbet, så då passar Wilmer och jag på att ha det mysigt! :)

Hoppas att ni också haft en mysig första advents helg!?





Kommentarer
Postat av: O

Härligt :)

2008-12-01 @ 10:44:24
Postat av: Suzy

Åh så mysigt ni verkar ha det!

jag behöver också en härlig son ;)

2008-12-01 @ 20:43:06
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vad fint ni har det!! Han är underbar din prins! Kram

2008-12-05 @ 10:10:09
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0