Min födelsedag - 30 år!!!

Vilken underbar dag!!

Väcktes med sång och gitarrspel!
Wilmer stod för det senare och de övriga andra för sången!Så fint så!!
Fick helt underbart fina presenter!Jag är överväldigad!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick en Canon Eos450D  :)
Vilken dröm!!
Och så fick jag minneskort, stativ och ett våffeljärn!

Därefter blev det frukost och promenad!
Oskar hade hemligheter för sig i köket, så vi andra åkte ut...
När vi kom hem så tog det inte lång stund innan det hände saker!
Helt plötsligt ramlade mina arbetskamrater in med sång och paket!
Härlig överraskning som gjorde mig så glad!
Paktet innehöll ett alldeles eget stormkök!!
Så nu kan jag bjuda ut er alla på middag nån dag :)



Fika med Åsa, Oskar, Annika och Camilla!

Sen när gästerna åkte hem blev det lunch som Oskar fixat, tonfisksallad! Gott!!
Lite slappande sen, Wilmer sov middag och vi andra tog det lungt!

När Wilmer vaknat blev det födelsedagsfika!
Oskar överraskade med en alldeles fantastisk tårta!
Som han gjort själv!!!




En PRICKIG tårta!!!
Jag bara älskar prickigt!!
Den var så fin och sååå god!!
Och jag blev såååå GLAD!!
Tack :)

Efter fikat blev det dusch och sådant för alla inblandade.
Sen kom min familj med paket och sång!
Fick fina Cult-prylar som jag ville ha!
Och fina figurer från Willowtree :)
Jag ska visa bilder en annan dag...

Vi tog lite vin och så innan vi gick ner till Cats!
Där blev det finfin mat och dryck!!
Fick även besök där av min fina vän Linda, som kom med paket!
Leilas bok som jag önskat mig!! :) Tack!!!

När maten sen var slut gick vi hem igen och sjöng lite Singstar och spelade GuitarHero WorldTour!
Roligt!!
Lite senare på kvällen gick jag hem till Mli!
Hon bjöd på Hot Shots!!
Kaffet... hm... ingen kommentar!!  ;)
Baileys blev det också! Och Buzz och Singstar!!
Oskar och Emil kom också efter en stund!
Roligt hade vi :)
Jonas kom också hem efter ett tag, med några vänner i släptåg.
En riktigt trevlig avslutning på min stora underbara dag!!

Stort tack till alla inblandade!!

Och tack till alla som hört av sig med fina gratulationer!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Var det inte lite elakt av Oskar att bjuda pa flugsvamp pa självaste födelsedagen?! Skoja bara, superfint Oskar! :)

Kamera och stormkök, lutar åt en långvandring tycker jag... när kommer ni??? ;)



Låter som du hade en toppendag!! Fint att höra! KRAM

2008-12-27 @ 17:48:45
Postat av: Dorpan

Låter som en underbar födelsedag!

2008-12-27 @ 19:25:19
URL: http://dorpan.blogspot.se
Postat av: Susanne

Såå himla glad för din skull! Vilken klockren dag!

Puss & kram

2008-12-27 @ 21:48:55
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh vilken härlig dag du ser ut att ha haft, precis som du förtjänar!! Så glad för dej!!

Stor kram

2008-12-28 @ 09:07:06
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0